نحوه استفاده از هوش مصنوعی جدید Bing با   ChatGPT

نحوه استفاده از هوش مصنوعی جدید Bing با   ChatGPT

توسط : تیم محتوا
1,709

در اینجا مراحل آسان برای شروع تعامل با هوش مصنوعی جدید Bing با ChatGPT وجود دارد. در واقع، شروع استفاده از هوش مصنوعی Bing با ChatGPT آسان است و در این راهنما، نحوه استفاده از آن را خواهید آموخت. بینگ جدید تجربه ‌ای است که موتور جستجوی مایکروسافت را با نسخه سفارشی ربات ChatGPT از OpenAI  ترکیب می ‌کند تا به جای فهرستی از لینک‌ ها در صفحه ‌ای که ممکن است حاوی اطلاعات صحیح باشد یا نباشد، پاسخ‌ های مکالمه ‌ای انسانی بیشتری ارائه دهد.

بینگ جدید

همچنین، بر خلاف جستجوی سنتی، بینگ جدید (و چت ربات ‌های مشابه) می ‌تواند به سؤالات پیچیده پاسخ دهد، وظایف مختلفی را انجام دهد و شما می ‌توانید با دانستن اینکه زمینه را درک می‌کند، با آن تعامل کنید. با این حال، مهم است توجه داشته باشید که مهم نیست که چگونه از چت بات استفاده می کنید، هرگز نباید کورکورانه به پاسخ ها اعتماد کنید زیرا همیشه مشکلاتی در مورد دقت و اشتباه وجود خواهد داشت.

این راهنما به شما اصول اولیه استفاده از تجربه هوش مصنوعی Bing را در ویندوز 11، 10، macOS یا لینوکس آموزش می دهد. اکنون می ‌توانید از طریق برنامه‌ های مایکروسافت اج و بینگ برای اندروید و iOS و در اسکایپ از چت ‌بات در تلفن همراه نیز استفاده کنید. ضمن آنکه می توانید از Bard استفاده کنید که چت ربات جدید گوگل برای رقابت با بینگ است.

پیشنهاد مطالعه:خرید از سایت WooRank

نحوه چت کردن با هوش مصنوعی Bing با ChatGPT 

برای اینکار ابتدا باید صفحه Bing را در مرورگر خود باز کنید. در صفحه، یک کادر جستجوی جدید خواهید دید که حداکثر 1000 کاراکتر را پشتیبانی می کند. سپس، عبارت جستجو را همانطور که معمولاً از شخص دیگری می پرسید، تایپ کنید.

اگر یک پرس و جو معمولی با کلمات کلیدی وارد کنید، احتمالاً پاسخی از هوش مصنوعی Bing نخواهید دید. با شروع جستجو، یک نتیجه معمولی با پیوندهایی که بر اساس رتبه بندی فهرست شده اند دریافت خواهید کرد. با این حال، در سمت راست، رابط هوش مصنوعی جدید Bing را با پاسخی شبیه به انسان با استناد به منابع اطلاعاتی پیدا خواهید کرد. برای نشان دادن پاسخ کامل، روی دکمه «مشاهده بیشتر» کلیک کنید.

می توانید از کلید اشاره بالا یا پایین برای رتبه دادن به پاسخ استفاده کنید تا به تیم توسعه کمک کنید تا خدمات را بهبود بخشد. اگر می ‌خواهید به ربات چت دسترسی داشته باشید، می ‌توانید روی دکمه «بیایید چت» یا «چت» در پایین کادر جستجو کلیک کنید.
اگر می‌خواهید مستقیماً به چت دسترسی داشته باشید، همیشه می ‌توانید روی گزینه «چت» در صفحه اصلی هوش مصنوعی Bing کلیک کنید.

با باز کردن چت، تجربه به صفحه چت ربات منتقل می شود. به سرعت متوجه خواهید شد که این با تجربه جستجوی معمولی شما متفاوت است. مثل چت کردن با شخص دیگری در WhatsApp، Teams یا Slack است.

نحوه استفاده از هوش مصنوعی جدید Bing با   ChatGPT

رابط چت هوش مصنوعی بینگ

سبک پیش ‌فرض مکالمه برای ربات چت روی «متوازن» تنظیم می‌ شود که به بینگ اجازه می ‌دهد خنثی ‌تر پاسخ دهد، به این معنی که سعی می‌ کند در یک موضوع خاص طرفی را نگیرد. با این حال، می ‌توانید لحن را به «خلاق» تغییر دهید، که پاسخ ‌های خلاقانه تر و اصلی ‌تر ایجاد کند، یا به «دقیق» برای ایجاد دقیق‌ ترین پاسخ با حقایق بیشتر اشاره کند.

سبک های گفتگوی بینگ چت

نسخه ChatGPT هوش مصنوعی Bing از محتوا آگاه است، به این معنی که هوش مصنوعی جستجوهای قبلی شما را به خاطر می‌سپارد، بنابراین می‌توانید سوالات بعدی را بدون شروع مجدد بپرسید. می توانید تا دوهزار کاراکتر را بپرسید. 

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد با هوش مصنوعی  JASPER.AI

سوال پیگیری هوش مصنوعی بینگ

اگر می ‌خواهید مکالمه جدیدی را شروع کنید، جلسه قبلی را فراموش کرده‌ اید، روی دکمه «موضوع جدید» در کنار کادر «هر چیزی بپرسید» کلیک کنید و سپس سؤال دیگری بپرسید. معمولاً می خواهید سوالات پیچیده ای بپرسید تا قدرت هوش مصنوعی را ببینید.

هنگام پرسیدن یک سوال، هوش مصنوعی بینگ بر این اساس، معمولاً در نقاط گلوله یا گام ‌های شماره‌ دار پاسخ می ‌دهد. بسته به پاسخ، نقل قول هایی را با پیوندهایی برای منبع داده ها مشاهده خواهید کرد. در پاسخ، نقل‌ قول‌ها با اعداد در کنار کلمات کلیدی خاص ظاهر می ‌شوند، اما می ‌توانید منابع را در پانوشت‌های «بیشتر بدانید» مشاهده کنید. همچنین، در پاسخ، می توانید ماوس را روی متن نگه دارید تا منبع آن بخش خاص از پاسخ را نشان دهید.

فرمت پاسخ هوش مصنوعی بینگ

وقتی ماوس را روی پاسخ قرار می ‌دهید، می‌ توانید روی دکمه اشاره بالا یا پایین کلیک کنید تا پاسخ را رتبه ‌بندی کنید تا به تیم توسعه کمک کنید تا خدمات را بهبود بخشد. اگر روی هر یک از پیوندهای مرجع کلیک کنید، مانند هر نتیجه جستجو به وب سایت هدایت می شوید.

و این روشی خواهد بود که از هوش مصنوعی Bing با ChatGPT بهره می برد و اساس آن با جستجوی سنتی تفاوت دارد. البته، این به شما بستگی دارد که با چت بات تعامل کنید تا بیشترین بهره را ببرید. علاوه بر دریافت پاسخ های مبتنی بر متن، ربات چت بینگ اکنون می تواند تصاویر را بر اساس ورودی متن ایجاد کند.

تنها هشدار این است که این سرویس در حال حاضر محدود است، به این معنی که شما فقط می توانید حداکثر 15 درخواست در هر جلسه و حداکثر 150 جلسه در روز انجام دهید. هنگام استفاده از چت، در گوشه سمت راست پایین پاسخ، تعداد سؤالاتی را که پرسیده‌اید و سؤالات باقی مانده برای موضوع خاص را مشاهده خواهید کرد.

نحوه استفاده از هوش مصنوعی جدید Bing با   ChatGPT

درباره ChatGPT  

ChatGPT  به عنوان یک مدل زبان بزرگ در نظر گرفته می شود که از طریق OpenAI توسعه یافته است. این برنامه برای شرکت در مکالمات به زبان طبیعی با انسان ها و ارائه پاسخ های آموزنده و مفید به طیف گسترده ای از سوالات و موضوعات طراحی شده است.

ChatGPT  بر روی مجموعه داده عظیمی از متن از اینترنت آموزش داده شده است که به آن اجازه می دهد زبانی شبیه انسان را درک و تولید کند. ChatGPT  به عنوان یک مدل زبان هوش مصنوعی، بر اساس تعاملاتی که با کاربران دارد، به طور مداوم در حال یادگیری و بهبود است.

بینگ چت چیست و چگونه عمل می کند؟

Bing Chat  در 7 فوریه 2023 معرفی شد. این ویژگی جدید هوش مصنوعی Bing (با اسم رمز سیدنی) است که توسط نسخه نسل بعدی مدل زبان بزرگ OpenAI ارائه شده است و هدف آن قدرتمندتر از ChatGPT است. در تئوری، Bing Chat  باید حتی مفیدتر از ChatGPT باشد؛ زیرا از طریق  Bing، موتور جستجوی مایکروسافت که با گوگل رقابت می کند، به اینترنت متصل می شود.

بینگ چت از همان فناوری ‌های اساسی ChatGPT استفاده می ‌کند، با برخی تفاوت‌ های معنی‌دار که به آن اجازه می ‌دهد به یک دستیار مجازی عالی تبدیل شود.  Bing Chat  یک ویژگی جدید مایکروسافت بینگ است که به شما امکان می دهد با یک دستیار مجهز به هوش مصنوعی چت کنید که می تواند به شما در کارهای مختلف و سوالات مختلف کمک کند. 

پیشنهاد مطالعه:چگونه با هنر هوش مصنوعی درآمد کسب کنیم؟

برخی از کارهایی که می توانید با بینگ چت یا هوش مصنوعی Bing انجام دهید عبارتند از:

•    جستجوی اطلاعات در مورد هر موضوعی

•    محتوای خلاقانه مانند شعر، داستان، کد و غیره تولید کنید.

•    مکالمات سرگرم کننده داشته باشید و بازی کنید

•    مهارت ها و زبان های جدید یاد بگیرید

•    دریافت توصیه ها و پیشنهادات شخصی

تفاوت های کلیدی بین Bing Chat و ChatGPT

هسته بینگ چت نسخه‌ای از ChatGPT است که به روش ‌های مشابهی رفتار می‌ کند، اما تفاوت ‌های کلیدی وجود دارد که به سرعت بین این دو متوجه می‌ شوید:

در حالی که هر دو ChatGPT و Bing Chat با استفاده از یک مجموعه داده مشابه با اطلاعات تا سال 2021 آموزش دیده اند، Bing Chat  نیز از طریق Bing به اینترنت متصل است و به اطلاعات بیشتری دسترسی دارد. این یک تفاوت عمده بین این دو است.

هنگام تعامل با بینگ چت، می توانید از بین سه سبک مکالمه یکی را انتخاب کنید، در حالی که ChatGPT (تا کنون) تنها یک سبک مکالمه را ارائه می دهد. بینگ چت می تواند توانایی های ذیل را داشته باشد:

خلاق: پاسخ ‌های بدیع ‌تری ایجاد می‌ کند، اما می ‌تواند حاوی اطلاعات ناقص و گاهی حتی نادرست باشند.

متعادل: پاسخ خنثی تری را ارائه می دهد و سعی می کند خلاقیت را با دقت متعادل کند.

دقیق: سعی می کند دقت را بر خلاقیت ترجیح دهد. با این حال، به یاد داشته باشید که هوش مصنوعی Bing گاهی اوقات حتی در این سبک مکالمه می تواند پاسخ های نادرستی ارائه دهد.

بینگ چت ارجاعات و پیوندهای زیادی به منابع داده خود ارائه می دهد، در حالی که ChatGPT این کار را نمی کند. در این راستا، بینگ چت یک دستیار مجازی است که تجربه شما را هنگام جستجوی اطلاعات در وب افزایش می دهد.

مقایسه عملکردهای Bing Chat و ChatGPT  

در حالی که هر دو سرویس رایگان هستند، می ‌توانید هر روز سوالات بیشتری از بینگ چت بپرسید. همچنین، زمانی که تقاضا زیاد است، ChatGPT  پاسخ‌هایی را فقط به مشتریان پرداخت ‌کننده ارائه می ‌دهد. با هوش مصنوعی Bing ، روزانه به 15 چت در هر جلسه و 150 چت در کل دسترسی دارید.

در حالی که هدف ChatGPT ارائه یک محصول پیشرفته است که شرکت ها می خرند و در روش انجام تجارت خود ادغام می کنند، هدف Bing Chat تبدیل شدن به یک دستیار مجازی رایگان است.

بینگ چت به طور فعال توسط مایکروسافت بر اساس مدل زبان دریافتی از OpenAI توسعه یافته و بهبود یافته است. در مقابل، ChatGPT  به تنهایی توسط OpenAI توسعه یافته و تقویت شده است. بنابراین در حالی که این محصولات شبیه به هم بودند، با گذشت زمان، به احتمال زیاد متفاوت تر و بیشتر می شوند.

ChatGPT فقط در یک مرورگر وب در chat.openai.com در دسترس است، در حالی که هوش مصنوعی Bing در یک مرورگر وب، در bing.com و از طریق برنامه تلفن همراه Bing برای Android و iOS در دسترس است. ChatGPT  همچنین در اسکایپ، ویندوز 11 و مایکروسافت اج ادغام شده است، اما در حال حاضر از شما می ‌خواهد به لیست انتظار بپیوندید، در حالی که می‌توانید فوراً از ChatGPT استفاده کنید.

ChatGPT  تمایل به ارائه پاسخ های خلاقانه طولانی تری دارد. با این حال، ممکن است دقت از دست برود؛ زیرا قادر نیست تا همانند چت بنگ، پاسخ های ارائه شده را با منابع معتبر بررسی نماید. هر دو ChatGPT و Bing Chat  برای کار به چندین زبان، از جمله زبان‌ های کمتر استفاده شده آموزش دیده‌اند. 

با این حال، عملکرد آنها بسته به زبان استفاده شده توسط کاربران متفاوت است و از این نظر، Bing Chat  باید عملکرد بهتری نسبت به ChatGPT ارائه دهد.

نحوه استفاده از هوش مصنوعی جدید Bing با   ChatGPT

بینگ چت چگونه در ویندوز 11 ادغام می شود؟

اکنون که درباره ChatGPT و Bing Chat، کارهایی که انجام می دهند و تفاوت آنها بیشتر می دانیم، بیایید بیشتر بر هوش مصنوعی Bing و نحوه ادغام آن توسط مایکروسافت در ویندوز تمرکز کنیم. این فناوری با به ‌روزرسانی  ویندوز 11 آغاز شد.

 این اولین بار به عنوان یک به روز رسانی اختیاری در 28 فوریه منتشر شد و نشان دهنده اولین تلاش مایکروسافت برای نزدیک کردن Bing Chat به کاربران ویندوز است. اگر افراد به‌ صورت دستی از طریق Windows Update  به‌روزرسانی‌ها را بررسی کنند، می‌ توانند آن را نصب نمایند. 

با این حال، از 14 مارس 2023، Moment 2  به طور خودکار برای همه به عنوان یک به روز رسانی کیفیت ماهانه منتشر می شود. 

امروز، با پیاده ‌سازی یک جستجوی قابل تایپ ویندوز و قابلیت شگفت ‌انگیز هوش مصنوعی Bing جدید مستقیماً در نوار جستجو، گام بزرگ بعدی برداشته شده و به وسعت و سهولت استفاده باورنکردنی از رایانه شخصی ویندوز اضافه شده است. قرار دادن تمام نیازهای جستجوی خود برای ویندوز در یک مکان آسان برای یافتن وجود دارد.

نحوه کار به این صورت است که وقتی روی کادر جستجو در نوار کلیک یا ضربه می ‌زنید، نماد Bing را در گوشه سمت راست بالای پنجره جستجو می ‌بینید. روی نماد بینگ کلیک کنید یا ضربه بزنید، مایکروسافت اج باز می شود و شما را مستقیماً به تجربه گفتگوی هوش مصنوعی Bing می برد. می توانید برای کسب اطلاعات جامع تر با کارشناسان 20پیمنت مشورت نمایید.

برچسـب هـا : سایر ، هوش مصنوعی Bing
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد